Při nákupu nad 2500 Kč doprava zdarma!

INFORMACE K DODÁNÍ ZBOŽÍ

Kde najdu daňový doklad?

Daňový doklad odesíláme v elektronické podobě (ve formátu PDF) a najdete jej ve své emailové schránce. Slouží i jako záruční list.


Zásilka mi nebyla doručena

Kontaktujte prosím přepravní společnost s číslem zásilky, kde Vám sdělí více informací o Vaší zásilce. Na našich kontaktech bohužel nejsme schopni zjistit či podat bližší informace k již odeslané zásilce.

V případě, že nelze s přepravní společností věc vyřešit, konaktujte nás, dohodneme se na dalším postupu.


Postup při převzetí zboží

Zásilku před převzetím prohlédněte a zkontrolujte zejména neporušenost obalu. Kontrolujte zjevná poškození, díry, promáčkliny, stopy po nárazu, apod. V případě jakéhokoli poškození upozorněte pracovníka přepravní společnosti a zapište nalezené nedostatky do předávacího protokolu (převzetí s výhradou) nebo sepiště protokol o škodě.

Je-li zjevné, že zboží uvnitř je poškozeno, zásilku nepřebírejte a informujte nás o vzniklé situaci.


Kontrola zboží po převzetí

Kupující je dle zákona povinnen po převzetí zboží bez zbytečného odkadu překontrolovat a případné nedostatky neprodleně sdělit prodávajícímu. V co nejkratším možném čase zboží vybalte a překontrolujte jeho stav i funkčnost.


Vyzkoušení zboží

Pokud si nejste jistí, zda-li si budete chtít zboží ponechat, dbejte prosím maximální opatrnosti při manipulaci se zbožím i obalovými materiály. V případě, že zboží budete vracet, mělo by odpovídat stavu, v jakém Vám bylo dodáno. Tedy by nemělo nést známky používání / opotřebení, měly by být dodány zpět všechny obalové materiály, etikety, návody, apod.


V případě, že zboží není vráceno ve stavu viz výše, je prodávající oprávněn naúčtovat kupujícímu snížení hodnoty zboží.


Dodané zboží je poškozeno

Obratem nás o situaci informujte emailem, případně telefonicky. Celý proces urychlíte, pokud nám rovnou zašlete email s popisem zjištěné závady a pošlete i fotodokumentaci (foto zboží i stavu obalu, ve kterém bylo doručeno). Obratem budeme situaci řešit a ozveme se Vám s návrhy řešení.

Nezasílejte zboží ihned zpět na naši adresu, vždy nás o problému informujte a vyčkejte na další instrukce. Rádi Vám dle situace např. nabídneme vyzvednutí zboží naší přepravní firmou na Vaší adrese.


Bylo dodano špatné / jiné zboží

Samozřejmě i my se můžeme občas splést, rádi však naši chybu obratem napravíme. Prosím konaktujte nás, dohodneme se na dalším postupu.

Nezasílejte zboží ihned zpět na naši adresu, vždy nás o problému informujte a vyčkejte na další instrukce. Rádi Vám dle situace např. nabídneme vyzvednutí zboží naší přepravní firmou na Vaší adrese.


Dodané zboží chci vyměnit

Pokud chcete zboží vyměnit, zkontrolujte aktuální dostupnost na našich webových stránkách. V případě, že je Vámi požadovaný nový produkt k dispozici, můžeme výměnu realizovat. Není-li k dispozici, postupujte dle odstavce níže.

Z emailu si vytiskněte daňový doklad nebo na list papíru opíšete číslo daňového dokladu / číslo objednávky a dopište, že žádáte o výměnu zboží. Uveďte jakou novou variantu požadujete, pokud se jedná o jiný produkt, uveďte i kód produktu (naleznete v detailu produktu v pravém horním rohu vedle obrázku). Zboží pečlivě zabalte a pošlete zpět na naši adresu:

Vídeňská 51/122, 619 00, Brno - Přízřenice


Případný cenový rozdíl vyřešíme. Pokud vznikne přeplatek, uveďte prosím číslo účtu, kam Vám jej vrátíme. V případě nutnosti doplatku uveďte, zda-li chcete doplatek hradit předem bankovním převodem (zašleme Vám podklady) nebo na dobírku při převzetí (+30 Kč).


Dodané zboží chci vrátit (odstoupení od kupní smlouvy)

Zboží je možné vrátit, tedy odstoupit od kupní smlouvy, nejpozději do lhůty 14 dní od převzetí zboží.

Jednoduše vyplníte odstoupení od smlouvy a zboží zašlete zpět k nám. Adresu i detailněji rozepsaný další postup najdete ve zmíněném formuláři.

Pokud je zboží poškozeno nebo použito, před odesláním nás vždy prvně kontaktujte a vyčkejte na námi navrhuntý další postup.


Reklamace (uplatnění práva z vady)

V případě, že chcete zboží reklamovat, stačí když vyplníte reklamační formulář a kompletní zboží (není-li dohodnuto jinak) zašlete zpět k nám. Adresu i detailněji rozepsaný další postup najdete ve zmíněném formuláři.